SPORTSHOWROOM

Nike

TN98 x A-COLD-WALL*

Bezvremensko ažuriranje legendarne Tuned Air tenisice.

Nike TN98 x A-COLD-WALL*
© Nike / A-COLD-WALL*

Rastuće partnerstvo

S Nikeom je još 2017. počeo raditi avangardni modni brand Samuela Rossa, A-COLD-WALL*. Njihova prva suradnja bila je prerada jedne od najlegendarnijih tenisica marke - Air Force 1 - i ubrzo su prešli na Zoom Vomero 5 u 2018. Svaki put su promijenili izgled izvornika s offbeat značajkama, ažuriranim materijalima i finim detaljima o brendiranju. Nakon toga, prošlo bi još pet godina prije nego što bi kreativno partnerstvo isporučilo svoju sljedeću cipelu, ali vrijedilo je čekati jer su odabrali još jedan titan Nikeovog opsežnog kataloga leđa - Air Max Plus.

© Nike / A-COLD-WALL*

Rani pogled

Rani pogled na tenisicu predstavio je sam Samuel Ross na svojoj design.by.samuelross Instagram stranici kada je 19. lipnja 2023. objavio šest slika rezerviranih sa slikama na kojima drži House Blue verziju suradničke cipele Nike TN98 x A-COLD-WALL*. Slike između sadržavale su zagonetke kao što su krupni plan uložaka, s njihovim zamršenim bijelim brandom i riječju "Precision" napisanom na prednjoj strani, sliku bijelog kolera na stolu pored nekih kutija za cipele, još jednu Rossovu s ovom verzijom u ruci i konačno pogled na plavu kuću na nogama dok je prelazio cestu. Na ovim fotografijama već je bilo jasno od čega će se sastojati suradnja, ali mnogi detalji tek trebaju biti otkriveni.

ACW* je prvi teaser

A-COLD-WALL* sama po sebi nije počela objavljivati o TN98 do 4. rujna te godine, kada je pušten teaser s jednom slikom. Na njoj je prikazana osoba koja sjedi na podu u zamračenoj sobi s nogama ispruženim ispred njih. Savijali su se prema naprijed kako bi dodirnuli cipele, čije su dno okrenute prema kameri, ali niska rasvjeta otežala je vidjeti koji model tenisice nose. No, postojao je i jedan izdajnički znak - nezaboravni šesterokutni Ton logo. Smješten u sredini potplata cipele, njegova žuta boja i tekst Tn bio je nepogrešiv, ne ostavljajući nikakve sumnje oko toga što će biti osnova za suradnju. Osim toga, to je ostavilo puno mašte kao dual branding bok sliku i komentar jednostavno potaknuo ljude da se registriraju na web stranici modne oznake za ažuriranja.

© Nike / A-COLD-WALL*

"Sve je moguće"

Samuel Ross je u međuvremenu na svojoj Instagram stranici zauzeo manje minimalan pristup, objavivši niz slika koje dokumentiraju sve Nike x ACW* suradničke tenisice, uključujući i tri nadolazeće AM Plus šarenice. Svaka slika je bila uredan bočni profil s kodom proizvoda cipele malim slovima na desnoj strani, a godinu i četvrtinu njezina izdanja na lijevoj strani. Komentar je dao uvid u Rossove osjećaje o njegovom radu s markom cipela, navodeći da je "Za sazrijevanje, proučavanje i razvoj profesionalnog partnerstva do 2023. bila čast. Sve je moguće". Ova zaključna poruka pokazala je njegov optimizam i osnaživanje koje je namjeravao prenijeti kroz tenisicu.

© Nike / A-COLD-WALL*

Pridružuje se i treći kreativni partner

Od tada, osnivač A-COLD-WALL*-a zrcalio je uzorak objavljivanja robne marke, a sljedeće su slike objavljene 7. rujna. Na današnji dan obojica su postavili tri slike kompozicije koju je kreirao fotograf Gabriel Moses, koji je spomenut tijekom kampanje za svoj rad na snimanju slika i režiranju projekta. Ovdje je post prikazivao izbliza iz svog umjetničkog djela, koje je bilo inspirirano renesansnim stilom iz 17. stoljeća, prikazujući grupu modela koji nose Air Max Plus dok su letjeli kroz oblake. Cijela slika pojavila se na Mojsijevoj Instagram stranici istog dana, zajedno s komentarom "Netko je rekao airmax i ja sam ga uzeo k srcu." U međuvremenu, A-COLD-WALL* nazvao ga je "Renesansa" i uputio ljude na njihovu web stranicu za ažuriranja, a Samuel Ross otišao je s fokusom na pozitivnu poruku partnerstva, napisavši "Istinska suradnja. Uskoro ćete to vidjeti u svim većim gradovima. Crna britanska umjetnost napreduje."

© Nike / A-COLD-WALL*

Dobivanje zamaha

S ova tri objavljivanja o Nike x ACW* TN98, kampanja je stvarno počela dobivati zamah, a sljedeći dan, Nike se uključio previše. U zajedničkoj objavi s A-COLD-WALL*-om 8. rujna objavili su četiri Mojsijeve elegantne slike na svojoj stranici na Instagramu nikesportswear. Uz sve te široke kadrove, pokazali su istu grupu modela iz "Renesanse" kako poziraju u bojama Onyx i Stone u tamnom okruženju na betonskoj pozadini. Komentar je sažeo suradničku tenisicu riječima "ACW_NIKE TN98. Međuigra profinjenosti i apstrakcije kroz objektiv bezvremenskog kultnog Air Max Plus 98." Osim toga, objavila je datume izlaska cipela - globalno 12. rujna na a-cold-wall.com i 21. rujna na aplikaciji SNKRS.

© Nike / A-COLD-WALL*

Bliži pogled

Kampanja se potom nastavila 10. rujna, ovaj put s iste dvije slike objavljene na nikesportswear Instagramu i one od A-COLD-WALL*. Svaka je bila krupni plan Mojsijevih fotografija modela koji su nosili prvo crnu, a zatim bijelu verziju. To je dalo onima koji su bili uzbuđeni zbog objavljivanja bliži pogled na dvije koloture, dok je ACW* komentar ponovio datume lansiranja i Nike je opisao suradnju kao "četvrto poglavlje duboko ukorijenjenog @acoldwall partnerstva."

© Nike / A-COLD-WALL*

Posljednji poticaj

Kako se približavao datum ranog pristupa, 11. rujna kompanija A-COLD-WALL* nadzirala je dva mjesta. Jedna je sadržavala šest slika koje su detaljno pregledale Onyx i Stone kolorit, usredotočujući se na detalje opisane u komentarima, kao što su "Punozrnati kožni gornji dio s termo oblikovanim egzoskeletom", "Laserski ugravirane @nike i grafičke aplikacije" i "Ridged TPU peta-straža sa shematskim podlogom". Za svakoga tko je već razvio čak i prolazni interes za dizajn, to bi bio konačni poticaj jer je pokazao koliko je precizno i precizno izrada ove tenisice bila. Kako bi objava bila što više skeptična, u drugom postu su bile izložene četiri fotografije s jumbo-plakata Los Angelesa na kojem je bila renesansno inspirirana skladba Gariela Mosesa. Samuel Ross je podijelio samo jednu sliku istog panoa na svojoj Instagram stranici tog dana. Jednostavno je ostao bez komentara, ali Mojsije je bio prvi koji je odgovorio emotikonom dvije čaše šampanjca koje su bile povezane zajedno - suptilna zdravica za njihov zajednički rad. Sljedećeg dana, ACW*-ov Instagram prikazivao je jednostavne profile boja Onyx i Stone na bjelkastoj pozadini s dvostrukim brendiranjem na dnu svake, mirno najavljujući da je cipela sada dostupna.

© Nike / A-COLD-WALL*

Kuća Plava boja

Sada kada su ova dva kolora izašla na tržište u svijetu, robne marke mogle su skrenuti pozornost na puštanje House Blue kolnika, koji je trebao izaći 18. rujna. Četiri dana prije toga, Instagram A-COLD-WALL*-a ugostio je video nekoga, možda čak i samog Samuela Rossa, kako hoda na pokretnoj traci u plavoj verziji novog Nike Air Max Plus. Atmosferska glazba se reproducira u pozadini, a sam video se izrezuje. U komentaru se od ljudi tražilo da se registriraju na web-mjestu radi ažuriranja. To je prethodilo još jednom postu 17. rujna koji je prikazivao dvije slike s Mojsijevog fotografiranja, ovog puta manekenki koje su stajale u tenisici House Blue. Fotograf sa sjedištem u Londonu naveden je u komentaru, kao i datum izlaska cipele. Kako bi se poklopilo s lansiranjem ove treće kolore, brand je još jednom objavio, s četiri slike koje su se usredotočile na specifične detalje dizajna, uključujući jedinstvene aspekte poput urezanih swoosha i geometrijskih kvadrata, finih slova na koljenici, vidljive zračne jedinice i raznih elemenata marke na peti, koji su svi centrirani oko kultnog Tn logotipa. U komentaru je navedeno da je cipela bila dostupna isključivo na internetskoj stranici A-COLD-WALL*.

© Nike / A-COLD-WALL*

Iza dizajna

U ovom trenutku, kampanja je dobro napredovala, a sljedeća faza je bila lansiranje cipela na SNKRS aplikaciju. Dan prije toga, 20. rujna, stranice nikesportswear i nikelondon Instagram podijelile su isječke iz videozapisa "Iza dizajna" koji je napravljen sa Samuelom Rossom i njegovim timom za dizajn projekta. U njemu je Ross pričao o svom partnerstvu s Nikeom i nekim idejama iza tenisice, u kojima je opisao AM Plus kao "vjerojatno najveću ikonu europske sportske odjeće i kulture tenisica". Cjeloviti videozapis s ovog posta mogao se vidjeti na web-mjestu Nike u produkciji "Iza dizajna". U ovoj duljoj verziji, viša voditeljica projekta i dizajnerica obuće, Laura Song, mogla se čuti kako govori o tome kako su istaknuli neke od finijih detalja cipela, kao što su vidljivi zračni jastuk i prozirni aspekti. Uz nju je bio još jedan član tima, viši PLM za mušku obuću u Europi, Matthew Hay. Opisao je Plus kao jedan od "krunskih dragulja" Nikeovog portfelja, prije nego što je Ross krenuo ocrtavati svoju viziju cipele, navodeći da je želio otkriti njezin inženjering kako bi proces stvaranja bio vidljiv i izložiti njegovu krhkost i nesavršenost kao fizički objekt. Objasnio je proces laserskog jetkanja koji se koristi za stvaranje oblika vanjskog dijela kože iz Nappe i ravnotežu inoviranja i razvijanja odnosa boja između ACW-a i Nikea. To je postignuto upotrebom plave boje na jednom koloru i metodičnim odabirom boja koji su napravljeni kako bi se istražila tema nasljeđa putem "krede, škriljevca, bjelkastih tonova, a zatim crne i ugljena" na kamenu i Onyxu. Ross je također otkrio kako se u ovom projektu radilo o zajednici, ali je bio i osoban za njega jer je Plus bila cipela koju je oduvijek želio, ali koju nije mogao dobiti, izjavivši da je kupnja cipele "gotovo kao kupnja vašeg prvog umjetničkog djela".

© Nike / A-COLD-WALL*

Potpisivanje cipele

Nike TN98 x A-COLD-WALL* tenisica je 21. rujna 2023. konačno objavljena na aplikaciji SNKRS. Istoga dana, Samuel Ross je sudjelovao u potpisivanju cipela u Dover Street Market. Događaj je promoviran na stranici ACW* Instagram s tri fotografije posebne instalacije Rossa koja se sastoji od niza plavih skulptura koje su se slagale s bojom Kuće Blue TN98 s nježnim bijelim brendiranjem baš poput onog na cipeli. U komentaru je otkriveno vrijeme događaja i navedeno je da će "potpisati cipele po principu prvi po redu".

© Nike / A-COLD-WALL*

Prepričavanje priče o Air Max Plusu

Iako je ovo izdanje dalo konačan poticaj, A-COLD-WALL* je očito bio nevjerojatno ponosan na dizajn, a detaljan opis suradnje i danas postoji na web stranici ACW*. Postoji uvodna stranica koja se osvrće na sedmogodišnje partnerstvo marke s Nikeom, opisujući tenisice kao "naslijeđene siluete dekonstruirane i obnovljene pod vizualnim okvirom ACW-a". Objašnjava Rossovu metodu korištenja "progresivnog objektiva" kako bi prepričao priču o svakoj cipeli i opisuje korištenje "naprednih konstrukcija, inovativnih tehnika gradnje i avangardnih aplikacija u boji", sve stvari koje su očite u dizajnu TN98. Zajednica se ponovno spominje ovdje, na internetskoj stranici koja navodi da "ostaje u središtu ovog projekta koji je u tijeku" dok ispituju "odnos između nositelja i marke" kako bi generirali "razgovor o našim kolektivnim iskustvima i zajedničkoj povijesti".

© Nike / A-COLD-WALL*

Dublje kopanje

Osim ovog uvoda, koji sam po sebi daje zanimljiv uvid u teme koje stoje iza suradnje, postoji i druga stranica koja se još dublje uvlači u Air Max Plus brenda, uključujući pogled na utjecaje za svaku pojedinu boju. Vraća se na mnoge koncepte i ideje navedene u objavama na društvenim medijima prije pokretanja robne marke, uključujući duboku vezu između ACW-a* i Nikea. Naslov također ponavlja jednu od fraza korištenih u kampanji objavljivanja: "ACW_NIKE TN98: Interakcija profinjenosti i apstrakcije kroz objektiv bezvremenske ikone." Navodi se da je jedan od ciljeva projekta proširenje "kulturnog značaja i radikalne inovacije originalnog Nike Air Maxa Plus TN iz 1998. godine", prije nego što se opišu različite ključne značajke cipele, kao što je "elegantna koža s punim zrnom", koja je izrađena "da stari i patina s nošenjem", čime se mijenja "izgled i dojam TN98". Prikazana je i upotreba "podcijenjenog izraza" cipele te "klimanje glavom prema geometriji" tvrtke ACW*, pri čemu se prvi nalazi u upotrebi finog brendiranja skrivenog "ispod nagibne ploče TPU pete", dok se drugi prikazuje "postraničnim usponima i kompaktnim kvadratima" urezanim laserom. Stranica čak daje čitatelju bolje razumijevanje suradnje s Gabrielom Mosesom, opisujući njegove slike, koje se pojavljuju u cijelom svijetu, kao "niz nadrealističkih fotografija inspiriranih renesansnim tablicama i centrima za testiranje performansa." Teme koje istražuje u svom radu bazirane su na "ljudskoj tjelesnosti, stiliziranom pokretu i novim načinima atletike" u izazovu "normama konvencionalnih vizualnih kampanja". 

© Nike / A-COLD-WALL*

Inspiracije

Na donjoj strani se nalazi kratak odjeljak koji opisuje priču iza svake od tri boje, počevši od Onyx. Kaže se da se igra s "sjenom" kako bi otkrila i prikrila ažuriranu konstrukciju zaštitnog znaka "Plus" egzoskeleta u različitim uvjetima osvjetljenja. Rossove inspiracije se otkrivaju kao "brutalistička filozofija dizajna" i njegove namjere da stvori "ogoljenu crnu konstrukciju i izloženi inženjering" s "minimalnim završetkom". Zatim je Stone, koji je popraćen naslovom: "Prihvaćanje nesavršenosti kroz izloženost procesu izrade", nešto o čemu je Ross čuo u Nikeovom videu "Iza dizajna". Ona definira ovu boju kao "svijetlu kontrapunkciju" čija je "silueta i materijali" "rekontekstualizirani". Naglasak ovog modela opisan je kao "Nike Air bubble cushioning unit", dok je njegov "stari završetak" koji se troši tijekom vremena referenca na "naše promjenjive urbane sredine". Na kraju, House Blue dobiva svoje objašnjenje. Još jednom, inspiracije dolaze iz urbanih krajolika, a dizajn predstavlja "širu preokupaciju industrijskim prostorima i modernističkoj britanskoj arhitekturi". Konkretno, "kultni vanjski plavi cjevovod Richarda Rogersa" "ključna je dodirna točka" za izgled tenisice - odgovarajući utjecaj koji se vraća izvornoj motivaciji Tinkera Hatfielda iza dizajna prvog modela Air Maxa. Osim toga, sama boja je od velike važnosti za Rossa i ACW* jer "označava čistoću, funkcionalnost, sigurnost i povjerenje". Plava je "jedinstvena tema" za brand jer se koristi na njihovim globalnim lokacijama, djelujući kao "čvrsta pozadina" i "uređaj za podešavanje tona" koji je i "učinkovit i energizirajući". Široka upotreba ove boje u javnom i privatnom prostoru pokazuje njezin "inherentni osjećaj autentičnosti", nešto što podupire tenisicu i cijelu suradnju. Svaka od ovih zapanjujućih boja tada ima svoju individualnu stranicu s punim opisom cipele i njenih istaknutih elemenata dizajna. Informacija je ista na svakoj, a sve slike sjede na elegantnoj bijeloj pozadini s krupnim slikama sitnijih detalja koji se nalaze preko tenisice.

© Nike / A-COLD-WALL*

Dva kreativna moćnika

U vremenu od izlaska TN98 by A-COLD-WALL*, Nike je također odao počast suradnji kroz izložbu "Iza dizajna" u sklopu Dana SNKRS-a 2023. Ovaj događaj je predstavljen na nikelondonskoj Instagram stranici 12. listopada s isječcima Gabriela Mosesa i Samuela Rossa koji raspravljaju o svojim stavovima o suradnji. Njihovi komentari demonstrirali su njihove individualne pristupe kreativnom radu, savjetujući umjetnike i dizajnere da se ne ispričavaju zbog svoje kreativnosti, navodeći da ne postoji "savršeni plan" ili "strog put" i da je važno "biti vaš najveći kritičar na putu". Mojsije je u međuvremenu objasnio svoje uvjerenje da suradnje "mogu proizvesti magiju" ako se naprave na pravi način, pozivajući kreativce da budu otvoreni, pronađu ljude sa sličnim perspektivama i imaju povjerenja u sebe. U komentaru su njih dvojica opisani kao "Vizionari" i "kreativni moćnici" koji daju "novi život uličnim klasicima".

© Nike / A-COLD-WALL*

Odavanje počasti klasiku

Suradničko partnerstvo između Nikea i A-COLD-WALL*-a naraslo je i razvilo se tijekom nekoliko godina do točke u kojoj su njih dvoje u stanju reproducirati baštinske Nike tenisice na odvažne i uzbudljive načine. U čast kultnog Air Max Plus, Samuel Ross je to uspio postići svojim vlastitim prihvaćanjem bezvremenskog modela. Luksuzni dodiri na Rossovom TN98 podigli su izgled Air Max Plusa, čineći ga savršenom oda njegovoj sedmogodišnjoj suradnji s Nikeom.

Read more

SPORTSHOWROOM koristi kolačiće. O našoj politici prema kolačićima.

Nastavak

Odaberite svoju zemlju

Europa

Amerike

Azija Pacifik

Afrika

bliski istok