SPORTSHOWROOM

Filter na

  • Poredaj po

  • Spol

  • Brend (PUMA)

  • Kolekcija (King Indoor)

Kralj Unutarnji

1966. godine PUMA je lansirala svoju kopačku za nogomet King uz pomoć portugalske legende Eusebio. Tijekom sljedećih desetljeća, postala je sportska ikona koju su nosile legende igre poput Peléa, Cruyffa i Maradone. PUMA je 1999. godine osnovala King Indoor za igrače uličnog nogometa i terenskih varijanti poput futsala. Čizma s ravnim potplatom s prekrasnom ravnotežom udobnosti i trakcije, elegantan stil vidio je kako nadilazi sport i vraća se kao nostalgična tenisica sredinom 2020-ih.

Gornji dio PUMA King Indoor izrađen je od visokokvalitetne kože, s potpornim slojevima na sredini stopala i peti uz široke trake za oči i bočne trake. Njegov preklopljeni jezik kima u svoju nogometnu prošlost, ali se također može ukloniti za više personalizirani izgled. U međuvremenu, pažljivo prošivene linije osiguravaju oblogu za maksimalnu izdržljivost, a mekana tekstilna obloga udobno leži na stopalu.

King Indoor ima ravni potplat optimiziran za asfalt i druge tvrde površine. Njegov središnji potplat ispunjen je EVA pjenom koja pruža udobnost, dok je njegov podijeljeni potplat izrađen od gume koja ne označava. Kružne linije prianjanja i uzorci gaznog sloja ribljih kostiju nude izvanrednu vuču, a čvrsto potkoljenje podržava sredinu stopala.

PUMA King Indoor prekriven je energičnim dizajnerskim linijama, od efekata zakrivljenog šivanja koji vijugaju preko prednjeg dijela do valovitih kontura koje su djelovale kroz njegov središnji potplat i raznolikih uzoraka prianjanja urezanih u njegov potplat. Izrez ovalnog oblika u prekrivaču pete uokviruje poznati logotip marke Cat, s još jednim na potplatu i posljednjim koji skače preko PUMA slova na retro-inspiriranom jeziku. Ova bacajuća značajka slavi klasičnu sportsku obuću i duboko ukorijenjenu ostavštinu franšize King sa svojim privlačnim zlatnim obrisom i elegantnim logotipom, koji se ponavlja na bočnom boku.

Dok su izvorni King Indoor voljeli europski nogometni navijači i subkulture mladih, reizdanje 2024. postiglo je mnogo širu privlačnost kroz zadivljujuće kampanje izdanja, prepoznatljive boje i stilske suradnje. Britanski fotograf Ewen Spencer i stilist Rhiannon Barry producirali su lansirnu kampanju, uhvativši jedinstvenu modu londonske scene prljavštine ranih 2000-ih - vrijeme i mjesto koje je Spencer sam došao istaknuti dokumentirajući i koji je bio središnji u povijesti King Indoor. Kampanja prikazuje nostalgičnu privlačnost siluete, dajući joj uspješan povratak.

U ožujku 2025. godine, PUMA se povezala s markom streetwear marke KidSuper kako bi stvorila kolaborativnu verziju s jedinstvenim elementima temeljenim na umjetničkom stilu osnivača Colma Dillanea. U međuvremenu, travanjski Royalty Pack odaje počast ikonskim igračima Puma King-wearing koji uključuju boje velikih nogometnih nacija. Njegova kampanja za pokretanje slavi ulične nogometaše za koje je izvorno napravljen King Indoor, prikazujući ženske ulične igračice koje nose suave tenisice prekrivene antilopom. Kasnije tog ljeta, nizozemski brand Lack of Guidance surađivao je na elegantnom, mat crnom izdanju koje je savršena dopuna nostalgičnoj odjeći ugledne etikete nadahnutoj nogometom.

Sa svojom elegantnom retro estetikom, pouzdanom starinskom tehnologijom i ažuriranom kompozicijom materijala, PUMA King Indoor je udobna, ali zadivljujuća svakodnevna tenisica prožeta sportskom baštinom i nogometnim njuhom.

Rangiraj PUMA King Indoor
(0)

SPORTSHOWROOM koristi kolačiće. O našoj politici prema kolačićima.

Nastavak

Odaberite svoju zemlju

Europa

Amerike

Azija Pacifik

Afrika

bliski istok