Nike
Air Force 1 x Tiffany & Co. 1837
Legendarni par.
Strašan uparivanje
29. siječnja 2023. posjetiteljima Nikeove Instagram stranice predstavljena je zapanjujuća slika - jednostavna kutija za cipele s bijelim Nikeovim klizanjem na poklopcu. Iako je ovo možda bila obična scena za Nikeovu stranicu na društvenim mrežama, bilo je nešto malo drugačije u ovoj slici. Umjesto narančasto crvene boje koja se često koristila na Nikeovim kutijama za cipele, ova je sadržavala trenutno prepoznatljivu nijansu tirkizne boje - Tiffany Blue. Ovaj patentirani ton zaštitni je znak tvrtke za nakit Tiffany & Co sa sjedištem u New Yorku. Ispod kutije, koja je bila postavljena na nekompliciranu bijelu pozadinu, bio je crni Nikeov udarac i riječi "Tiffany & Co." Iznad nje je napisan "Legendarni par", čime je uspostavljena prva službena suradnja Nikea Tiffany & Co.
Nekomplicirana slika otkrila je vrlo malo informacija osim najave partnerstva. Nike silueta nije pokazivala što će se koristiti za tenisice, ostavljajući obožavatelje obiju marki samo s misterijom, nagađanjima i riječima "Uskoro...". Tog je dana Tiffany & Co. podijelila istu sliku na svom Twitter feedu, a Nike je čak izvadio cijelu stranicu u New York Timesu kako bi pokazao svoj novi pothvat. Što se tiče interesa, teaser je postigao impresivne rezultate, s više od 6000 retweetova na Tiffanyjevoj Twitter stranici i više od 1,4 milijuna lajkova za Nike na Instagram stranici. To je sigurno bio vrlo tražen model.
Znatiželjan skup objekata
Dva dana kasnije, 31. siječnja, oni željno iščekujući više informacija dobili su još jedan teaser - seriju od četiri slike koje prikazuju jedinstvene srebrne predmete laserski urezane s brendiranjem obiju tvrtki. Ti su predmeti dali naslutiti određene aspekte suradnje, pri čemu su dva postavljena na Tiffany Blue pozadinu, a drugi na bijelu površinu s bijelom pozadinom koja podsjeća na tipične Nikeove slike. Prvi je koristio bijelu postavku, prikazujući četku za cipele u prozirnoj čaši ispod riječi "Ne zaboravite jezik". Njegove tamne čekinje dale su naslutiti boju cipele budući da se obično koriste za obradu tamnih materijala, dok je fokus na jeziku sugerirao da bi moglo biti intrigantnih detalja o ovoj značajki. Druga slika je bila rog cipela na pozadini Tiffany Blue ispod riječi "Za suptilniji Flex.", što možda ukazuje na uporabu fleksibilnih materijala ili suptilnog dizajna. Od Tiffany & Co. se možda očekivalo da stvori razmetljiv dizajn, ali možda je to sugeriralo da će se suprotstaviti takvim očekivanjima.
Slijedila je vjerojatno najrazotkrivenija od četiri slike. Natrag s bijelom pozadinom, pokazao je Tiffany Blue čipku raspoređenu kao da je ogrlica ili narukvica, vrlo slično kompozicijama koje nakit tvrtka koristi za svoje proizvode. U sredini čipke bila je srebrna dubrae srebrna s urezanim malim "TCo" logom pored slova "AF1". Poznati branding jedne od Nikeovih najlegendarnijih silueta rekao je fanovima tenisica što trebaju znati - to je bio dizajn Air Force 1. Riječi iznad slike sve su govorile: "Ležala do savršenstva." Posljednja slika, još jednom postavljena protiv Tiffany Blue, bila je privjesak zviždaljke, ispod kojeg su riječi "Napravili smo zvona i zviždaljke". Ovaj četvrti i posljednji predmet mogao se promatrati kao klimanje sportskoj baštini AF1-a, a riječi ispod zviždaljke sugeriraju da će dizajn biti nešto zaista posebno. Ove četiri fotografije su popraćene komentarom "Kad su rekli "samo to učiniti," slušali smo.", pozivajući Nike je poznati tagline.
Legendarni par, zaista
Iako su ove četiri slike dale ljudima uvid u neke aspekte dizajna, to ne bi bilo dugo prije nego što obožavatelji obje marke vide točno kako izgleda. Zapravo, istog dana Tiffany & Co. je ispustio teaser video u kojem je prikazao tenisicu. Iako je trajao samo nekoliko sekundi, dao je puni pogled na par, kao i dublji pogled na sterling srebrnu ploču koja krasi petu. Završio je s Tiffany Blue bojom koja je punila ekran i riječima "Legendarni par", frazom koja je sada postala prepoznata kao slogan suradnje, s dvostrukim značenjem koje je prepoznalo nevjerojatan status dviju marki, a također navelo njihove ambicije za par cipela. Komentar je jednostavno glasio "Legendarni par, doista.", što je trebao biti Tiffanyjev odgovor na originalni slogan tijekom kampanje.
Jedina stvar bolja od 2 legende udruživanje, je 3
Nakon ovog kratkog virenja, obje tvrtke su neko vrijeme šutjele, ostavljajući svoje obožavatelje u očekivanju onoga što će doći sljedeće. Prošla su tri tjedna prije nego što je iduća teaser eksplodirala 22. veljače. Kako bi se poboljšao profil suradnje, angažiran je NBA profesionalac Carmelo Anthony. U videu ga vidimo kako hoda po setu Tiffany fotografiranja u elegantnom smokingu. Nakon što je došao na snimanje, upita ga gdje je nakit, ali mu kažu da je na nogama. On izgleda malo zbunjeno, a glazba počinje kada prvi put vidimo cipele na nečijim nogama. Komentar koji prati videozapis kaže "Jedina stvar bolja od 2 legende udružuju se, je 3.", nastavljajući naglašavati legendarni status svih i svega što je uključeno u ovu suradnju.
Tiffany & Co. je također želio iskoristiti ovo novo partnerstvo, objavljujući dvije slike na svojim stranicama društvenih medija. Jedan je pokazao Anthonyja u širokom kadru u odijelu i cipelama, a drugi u krupnom planu s njim poravnavajući jezik. Riječ "Tiffany" jasno je vidljiva u elegantnom, stilskom fontu koji klimi glavom arhivskom logotipu Tiffany, kao i Tiffanyjeva narukvica na desnom zapešću. Komentar pokraj slika ponovno koristi slogan suradnje, govoreći, "Legendarni par, doista. @carmeloanthony nosi novo Nike/Tiffany Air Force 1 1837.", nakon čega slijedi hashtag #NikexTiffany. Ta kratka izjava otkrila je i ime cipele - 1837. - koja je izabrana u spomen na godinu osnivanja Tiffanyja.
Još jedna legenda
Iako je ovo bila prva službena slika nekoga tko je nosio Nike x Tiffany AF1, fotografi su snimili slike druge slavne košarkaške zvijezde nekoliko tjedana ranije. LeBron James, poznat po svojim vještinama na terenu, ali i po radu s Nikeom, ubrzo je dobio otkaz noseći novi model krajem siječnja. U to vrijeme, također je nosio prilagođenu Tiffany & Co. x Nike jaknu s istom crnom i Tiffany Blue shemom boja kao na tenisici, donoseći ozbiljnu nadu u partnerstvo.
Suradnja s baštinom
Kombinacija vrhunske tvrtke za izradu nakita i jednog od najuspješnijih sportskih brendova na planeti sigurno je stvorila ikonsku suradnju, što je Tiffany & Co. potvrdila na svojoj internetskoj stranici u Velikoj Britaniji. Ovdje je tvrtka prikazala brojne slike dizajna, opisujući partnerstvo s Nikeom kao "ikoničnu uniju između dviju legendarnih američkih marki". Osim što je proslavio međusobnu suradnju, Tiffany je također želio da cipela bude simbol baštine i obrtništva brenda. Kako bi se to naglasilo, u odjeljku pod nazivom "Down to the Details", postavljena je pažnja i preciznost koja je poduzeta kako bi se stvorili različiti šik elementi vidljivi preko para. Dok je komad otpora srebrni komad na peti, krajnji simbol suradnje je odmah prepoznatljivi Nike swoosh u Tiffany Blue dolje svake strane. Drugdje na web stranici pojavila se co-branded kutija koja je isporučivala tenisicu, još jednom utjelovljujući viziju dviju tvrtki kroz upotrebu Tiffany Blue i snijeg izvana, zajedno s zapanjujućom narančastom crvenom koja je nalikovala Nikeovom poznatom infracrvenom tonu s riječi "Tiffany" elegantno ispisanom preko vrha iznutra. Uz ove primamljive fotografije, Tiffany & Co. je u partnerstvu s Nikeom pustio i nekoliko novih izdanja na velikom transparentu na kojem je pisalo "Be the First to Know About Future Collaborations".
Sterling dizajn
Slični dijelovi pojavili su se na Tiffanyjevoj američkoj internetskoj stranici, uključujući dio pod nazivom "A Sterling Idea", koji je otkrio neke inspiracije iza co-brandirane, laserski jetkane srebrne ploče u peti tenisice. Poštuje stručnost brenda u kreiranju srebrnog nakita, nešto što je inicirao 1850-ih. Na njemu se nalazi i broj 925, koji se, kako je objašnjeno na internetskoj stranici, odnosi na kvalitetu srebrnih dijelova društva. Oni uvijek imaju 92,5% srebra i samo 7,5% drugih metala, dostižući stupanj postotka Američkog srebrnog standarda. Isti visoki standard primijenjen je i na srebrni pribor tvrtke Sterling, koji je prikazan na američkoj internetskoj stranici uz riječi "Stay tuned za srebrni pribor inspiriran Nikeom / Tiffanyjem, koji stiže 7. ožujka". To je isti dan kada je i ograničeno izdanje cipela pušteno, iako su oni koji su se željeli dočepati para morali prijaviti svoj interes već 3. ožujka kako bi imali prigodu kupiti ga.
Bezvremensko savršenstvo
Nike je pak na svojoj aplikaciji SNKRS objavio dvije zasebne stranice. Prvi je bio opis cipele i suradnje uz skup slika iz različitih kutova koji prikazuju različite elemente dizajna. Opis je počeo, "Od New Yorka do svijeta, bezvremensko savršenstvo izgleda dobro bilo gdje - od 57. do 125. i dalje." To je potvrdilo ciljeve projekta - stvoriti bezvremenski dizajn, nešto što je postignuto korištenjem "povišenih dodira" i "luksuznih detalja". Takvi atributi dodatno su istaknuti na drugom dijelu aplikacije SNKRS kako bi se usredotočili na tenisicu Air Force 1 x Tiffany & Co.. Prikazano je pet fotografija koje su prikazivale određene aspekte suradnje, od srebrnog komada pete do kutije Tiffany Blue, prije nego što je završila s klasičnim pogledom na cipelu s Tiffany Blue pozadinom ispod riječi "Legendarni par".
Legendarna suradnja za veliki grad
Suradnja Nikea i Tiffany & Co. naišla je na ogromno uzbuđenje diljem svijeta. Nike je na svojoj internetskoj stranici naveo da je tenisica koju je proizveo predstavljala "sam New York i most između košarke i uličnog stila koji je AF-1 učinio ikonom koja se danas nalazi". I Tiffany & Co. brand i Air Force 1 bili su definirani po svojim vezama s gradom, što je suradnju AF1 učinilo prikladnom kombinacijom dvaju legendarnih imena. S riječima poput "elegancija", "luksuz" i "sofisticiranost" povezana s dizajnom, Air Force 1 x Tiffany & Co. "1837" može biti samo savršena reprezentacija ovog velikog grada.