SPORTSHOWROOM

Filter na

  • Poredaj po

  • Spol

  • Brend (PUMA)

  • Kolekcija (H-Street)

H-ulica

U 1990-ima, PUMA je stvorila niz vrhunskih atletskih trenera, uključujući i jedan pod nazivom Harambee. Ovaj šiljak za trčanje na daljinu bio je izvanredan na stazi, pa je 2003. godine brand odlučio prilagoditi ga za uporabu na ulicama, što je rezultiralo PUMA H-ulicom. Nakon nekoliko godina uspjeha, ova elegantna tenisica je izblijedjela, da bi se revitalizirala dva desetljeća kasnije.

Prozračna mreža s velikim otvorenim ćelijama tvori gornji dio H-ulice, što ga čini nevjerojatno prozračnim. Minimalne kožne ploče naglašavaju nožni prst i petu, s trakama za formiranje na svakom boku i vitkim naočalama kako bi cipela ostala lagana kao i njezin sportski prethodnik. Čipke prolaze kroz tekstilne petlje, a donja očica izlazi iz prednjeg dijela kako bi ih čvrsto držala na mjestu. U kombinaciji s mekom tekstilnom unutarnjom podstavom i kožnim jezikom, ovo nudi udobno, sigurno i fleksibilno prianjanje.

PUMA H-Street sadrži tanki potplat s potpornim slojem EVA pjene koji se sužava dok se spušta prema gore prema nožnom prstu. Njegov plišani oblikovani sockliner poboljšava udobnost pod nogama, dok gumeni potplat pruža izvrsnu vuču preko redova konveksnih noževa koji se protežu od pete do pete. Ovaj hvatljiv gazni sloj čak se proteže preko nožnog prsta i strana prednjeg dijela za sveobuhvatnu potporu i stabilnost.

Sa svojom sportskom, niskoprofilnom građom, H-Street je puna baštinskog stila. Ona slavi PUMA-ino nasljeđe visoko funkcionalnih sportskih silueta uzimajući izgled performansi i lagani osjećaj izvornog dizajna inspiriranog utrkama i ažurirajući ga modernim materijalima, velikodušnijim jastucima i malo promijenjenim oblikom. Inače, zadržava klasičan izgled, s lučnim bočnim trakama koje donose dinamičan dodir minimalističkom gornjem dijelu, logotipi mačaka nježno su vezeni na prekrivačima nožnih prstiju i pete, a znak marke hrabro je prikazan na jeziku.

Nakon pojavljivanja na pariškom tjednu mode početkom 2025. godine, PUMA H-Street ponovno je pokrenuta u svibnju na događaju u Seulu koji je uključivao kreativce iz lokalnih glazbenih i umjetničkih scena zajedno s kolaboracionistima poput omladinske subkulture Cold Archive i vintage kolekcionara Inside Tag, koji su pomogli kurirati prožimajuće pop-up iskustvo. AMBASADOR PUMA-e i superzvijezda K-Popa Rosé pojavili su se u "Fizzy Green" koloru, koji odaje počast verziji OG 2003 sa svojim vapnenačko zelenim vanjskim i svjetlucavim srebrnim naglascima, dok je ekspresivni raspon zapanjujućih H-Street dizajna prikazan u futurističkoj galeriji inspiriranoj stazama i poljima. Južnokorejski brend Open YY zatim je surađivao na prepoznatljivoj verziji s futsal stilom preklopljenog jezika prije nego što je etiketa za streetwear proizvela dvije skrivene boje, od kojih jedna isključuje tradicionalnu mrežu za glatku, sofisticiranu kožu.

Proslavljajući svoje sportsko nasljeđe, PUMA je H-Street obogatila autentičnom pričom o sportskim postignućima, osiguravajući pritom svakodnevnu udobnost, laganu podršku i moderan izgled.

Rangiraj PUMA H-Street
(0)

SPORTSHOWROOM koristi kolačiće. O našoj politici prema kolačićima.

Nastavak

Odaberite svoju zemlju

Europa

Amerike

Azija Pacifik

Afrika

bliski istok