Nike Janoski
72 artikalaModerna klizačka cipela koja utjelovljuje karakter svog imenjaka.
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "City of Cinema"
- €99,99
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Summit White"
- €84,99
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Black & White"
- €84,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Summit White & Black"
- €94,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & White"
- €94,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Premium
- "City of Style"
- €99,99
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Burgundy Crush"
- €69,99
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ‘Electric Pack’
- "Safari"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Camo"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Alabaster & Chili Red"
- Nike
- SB Janoski+
- "Lilac & Medium Soft Pink"
- Nike
- Janoski SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Cashmere"
- Nike
- SB Stefan Janoski Canvas OG x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Sashiko Pack"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Leo Baker
- "Orange Label"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Matriz
- "Porte Alegre Plaza"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM x Violent Femmes
- "White & Yellow"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Triple White"
- Nike
- Janoski G
- "White Gum"
- Nike
- Janoski G
- "Black Gum"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2 Moc
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Knicks"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip
- "Lakers"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip Mid RM
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Dusty Peach"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Premium
- "Bronze"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Watermelon"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Floral"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2
- "White & Black"
- Nike
- SB Air Max Janoski 2
- "White Gum"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Vivid Purple & Laser Blue"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Light Armory Blue & Vivid Purple"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Lucid Green & Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Summit White & Court Blue"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Triple Black"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Mid Crafted
- "Black"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Stefan Janoski Max
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Cobra"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski OG
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip
- "Black & White"
- Nike
- SB Stefan Janoski Max QS
- "Mosaic"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Elite
- "Cork"
SB Janoski
Stefan Janoski kliže s iznenađujuće opuštenim stilom, izvodeći smione trikove s jednostavnom gracioznošću koja ih čini posebno impresivnim. To mu je donijelo poštovanje i divljenje u klizačkoj zajednici. U međuvremenu, u svom osobnom životu, on je čovjek s kreativnim duhom koji voli umjetnost od djetinjstva. Do danas se bavi brojnim hobijima umjetnosti kao što su pisanje, sviranje glazbe, kiparstvo i slikarstvo. U kasnim noughtijima, kombinacija njegove ljubavi prema klizanju i te urođene kreativne energije donijela je izvanrednu cipelu: slavljenog Nikea Janoskog.
Janoski, koji je odrastao u Kaliforniji, pridružio se Nikeu 2002. godine u sklopu akcije za uspostavu svojeg odjela za skateboarding, Nike SB, uz stručni savjet skejtera. Nakon nekog vremena, brend je shvatio da je Janoski nadareni, strastveni umjetnik s konkretnim idejama o tome što želi u klizačkoj cipeli i postojanim, izravnim stavom prema svom radu. Ukratko, pronašli su savršenog čovjeka koji će dizajnirati svoj sljedeći model klizanja. Tako je započelo povijesno partnerstvo koje će promijeniti smjer Nikeove klizačke divizije.
U to vrijeme, Janoski nije bio oduševljen većinom klizačkih cipela, pa kad mu je Nike predstavio potencijalni dizajn, odbacio ga je na temelju stila i korisnosti. Bio je odlučan u izradi vlastitih skica, primjenjujući umjetničke vještine koje je razvio tijekom svog života. Kao mladić je odrastao u sceni klizanja u kojoj su se nalazile cipele koje nisu bile stvorene za sport, ali su se jednostavno dobro prilagodile sportu. Tijekom 90-ih Nike je objavio nove košarkaške dizajne s debljim potplatima koji nisu nudili osjećaj da su povezani s pločom koji su mnogi klizači cijenili u ranijim modelima, što ih je učinilo manje popularnim unutar scene.
Janoski je želio vratiti tanji potplat i izbjeći ono što je vidio kao pokrov koji je utjecao na mnoge dizajne dana kako bi stvorio cipelu koja odgovara potrebama njegove zajednice. Počeo je pripremati ručno iscrtane slike svoje savršene klizačke cipele i, nakon što je prošao kroz proces suradnje s Nikeovim višim kreativnim direktorom, Jamesom Arizumijem i Kevinom Imamurom iz Nike Footwear-a, Janoski je pronašao upravo ono što je želio. Dizajn je pokazao minimalističku siluetu koja je izgledala potpuno drugačije od ostalih cipela koje je izradio Nike. Imala je vrlo posebne zahtjeve: nije bilo suvišnih elemenata i trebalo je upotrebljavati samo minimalnu tkaninu. Tražio je ravni prst, jezik bez dodatnog podloge i tanki potplat od papira kako bi mogao osjetiti dasku ispod nogu.
Za Janoskog, to su bili temeljni aspekti dizajna, ali njegov minimalistički pristup bio je na određenoj udaljenosti od Nikeovog tadašnjeg cilja prikazivanja uzbudljive tehnološke progresije sa svakim novim modelom. Nike je očekivao nešto više visoke tehnologije, kao i njihove druge sportske suradnje, a ne minimalan dizajn koji se vratio u prošlu eru. Međutim, Janoskog nije trebalo obeshrabriti. Za njega, Nike je bio brand koji bi mogao prekršiti konvenciju. Znao je točno kako cipela treba izgledati i nije bio zabrinut zbog gubitka posla. U konačnici ga je dizajnirao zbog svoje strasti prema klizanju, a ne zbog slave ili priznanja. Ako je htio imati svoju potpis cipela, to će biti nešto što je volio, inače nije bilo smisla to raditi. Ovaj pristup mu je omogućio da stoji na zemlji bez pokolebanja, a na kraju je brand pristao na njegove prijedloge. Jedini kompromis koji je Janoski napravio bio je da se gornjem dijelu doda snijeg, složivši se s Arizumijem da je dobra ideja naglasiti da je to Nikeov dizajn, s obzirom da izgleda tako različito od svih njihovih ostalih cipela.
Nakon što je dogovoren dizajn, prototip je poslan u tvornicu na proizvodnju. Toliko je skinut da je Nikeu rečeno da se ne može proizvesti jer je prenizak za zemlju da bi se zakonski proizvodio. Pokazujući povjerenje u jednostavan, ali nekonvencionalan dizajn Nike Janoskog, Nike je potpisao niz odricanja koja su omogućila izradu cipela - odluka za kojom sigurno neće požaliti u godinama koje su uslijedile.
Kada je Nike SB Zoom Janoski stigao na police 2009., jednostavno je bio poznat kao "Janoski". Ljubav klizača prema njegovom sportu zasjala je u njegovoj praktičnosti, kao i njegovo razumijevanje potreba njegovih vršnjaka. Njegov opušteni stil, nedostatak jastuka i svestranost učinili su ga iznimno popularnim, tako da nije bilo dugo prije nego što se moralo naručiti više kako bi se zadovoljila rastuća potražnja. Unutar klizačke zajednice ključ uspjeha bio je njegov dizajn specifičan za skate. U skladu sa svojom minimalističkom estetikom, cipela je imala vrlo malo tehnologije osim vulkaniziranog gumenog potplata, komponente koja je postojala desetljećima. Iako je prvi put dodana Nike SB cipeli, za klizača je imalo potpunog smisla koristiti ovu vrstu potplata jer je ponudila izvrsno prianjanje i osjećaj da gotovo ništa ne odvaja vozača od ploče. Također je bio iznenađujuće izdržljiv i jednostavan za provalu, tako da je bio spreman za klizanje gotovo ravno iz kutije.
Osim što je privukao pažnju mnogih klizača, model je postao popularan i izvan klizačkih krugova. Jednostavnost koja je bila urađena u dizajn bila je njegova najveća snaga jer je bio dovoljno svestran da ima široku privlačnost. Također je bilo lako proizvesti, čineći ga mnogo pristupačnijim i dostupnijim od mnogih drugih modela. Janoski je također bio veliki obožavatelj tenisica. S tankim jezikom, dugim ravnim prstom i ultra tankim potplatom, to je bilo upravo ono čemu se nadao. U stvari, bio je toliko oduševljen time da je klizao u originalnom paru koji mu je Nike dao dok se nisu previše istrošili da bi ga koristili.
Od 2009. godine, mnoge inačice Janoskog su predstavljene, a Nike je počeo dodavati neke od svojih novijih inovacija u visokoj tehnologiji. Album je preuređen u Air Max, za koji se ispostavilo da je jedno od najpopularnijih izdanja Nike SB-a ikada, dodana mu je Zoom tehnologija te se pojavio u brojnim suradnjama. Kako bi proslavili desetogodišnjicu postojanja, Remastered Collection izašla je u četiri različita stila: slip-on, velcro, low-top laced i mid-top laced, još jednom pokazujući svoju svestranost. Janoski je čak uvjerio Nikea da pusti RM-ove dizajne bez trzavica, dopuštajući mu da dobije vrhunsku minimalističku cipelu za klizanje koju je oduvijek želio.
Jednostavan dizajn Janoskog nadmašio je prethodne klizačke modele i postao jedna od Nikeovih najprodavanijih skateboarding silueta. Kombiniran je s ogromnom raznolikošću Nikeovih modela i uživao je izvanrednu popularnost tijekom svog života. Kao i sam čovjek, Nike Janoski je prava ikona i skejterske zajednice i šireg svijeta.