Nike Huarache
186 artikalaTenisica inspirirana vodenom skijaškom čizmom koja je postala omiljeni dizajn.
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Anthracite"
- €97,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Dark Obsidian"
- €97,99
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Summit White"
- €101,24
- Nike
- Air Huarache
- "Triple White"
- €90,99
- Nike
- Air Huarache
- "Orca"
- €114,95
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Sea Glass & Lime Blast"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Saffron Quartz"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Black"
- Nike
- Huarache Run
- "Iron Grey & Volt"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cargo Khaki"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Hemp"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Photon Dust & University Red"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Iron Ore"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Medium Ash"
- Nike
- Air Huarache
- "Sail & Wheatgrass"
- Nike
- Air Huarache
- "Light Madder Root"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Laser Orange"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Summit White & Comet Blue"
- Nike
- Air Huarache SP
- "Khaki & Madder Root"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Jade Ice"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Coconut Milk"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Sanddrift"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Bright Crimson"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Pure Platinum"
- Nike
- Air Huarache
- "Concord"
- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Air Huarache
- "Emerald & Resin"
- Nike
- Air Huarache
- "Deep Magenta"
- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Huarache Run
- "Triple Black"
- Nike
- Huarache Run
- "Triple Black"
- Nike
- Air Huarache
- "Dark Olive"
- Nike
- Air Huarache
- "Infrared"
- Nike
- Air Huarache
- "Sunrise"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Safety Orange"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Volt"
- Nike
- Air Huarache
- "Black & Game Royal"
- Nike
- Huarache Run
- "Yin Yang"
- Nike
- Air Huarache
- "Ying Yang"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Enigma Stone"
- Nike
- Air Huarache J22
- "Black & Cool Grey"
- Nike
- Air Huarache
- "Tortoise Shell"
- Nike
- Air Huarache
- "Off Noir"
- Nike
- Air Huarache
- "Athletic Club"
- Nike
- Air Huarache Crater Premium
- "Halloween"
- Nike
- Air Huarache
- "One Mile Social Club"
- Nike
- Air Huarache
- "Koromogae"
Air Huarache
Jednog dana, tijekom skijanja na vodi, Nikeov dizajner Tinker Hatfield bio je impresioniran načinom na koji je konstrukcija neoprena njegovih skijaških čizama podupirala i smještala njegova stopala. Budući da je bio vizionar, Hatfield je naravno htio eksperimentirati s materijalom kako bi vidio može li ga ugraditi u Nikeovu cipelu. Ovaj koncept naprednog razmišljanja doveo je do jednog od najrevolucionarnijih dizajna branda, Nike Huarache.
Hatfieldova nekonvencionalna tenisica bila je prvi trkač koji je ugradio neopren pomoću tehnologije Dynamic Fit, koja je kombinirala ovaj fleksibilni materijal iznutra s termoplastičnim vanjskim kućištem kako bi mu dala strukturu. Na stražnjoj strani, brojač peta je uklonjen, s podrškom od gumenog remena pričvršćenog iza Ahilove pete. Ova inovativna osobina učinila ga je pomalo nalik na sandale i razlog je što je dobio ime "Huarache" po tradicionalnom komadu meksičke obuće. Kada je vidio Hatfieldove preliminarne skice, Sandy Bodecker, Nikeov direktor za razvoj proizvoda, rekao je da je to "tenisica bogova" - sjajna potvrda, ali i referenca na njezin izgled poput sandala, koja je nalikovala obući koju su nosili mitski grčki bogovi poput Zeusa.
Zatim, prototip je krivotvoren. Zajedno s termoplastičnim egzoskeletom, Air Huarache se ponosio brojnim značajkama koje su povećale njegovu udobnost kao i performanse trkača. Memorijska pjena sockliner je kombinirana s Phylon pjenom i zrakom u potplatu kako bi bila mekana ispod stopala, dok su dva reda očica dopuštala nositelju da prilagodi vezanje prema svojim željama. Također su smanjili brendiranje - ideja koja je u to vrijeme bila prilično radikalna. No, Hatfield je bio uvjeren da je spajanje funkcionalne meksičke obuće i neoprena za grljenje stopala rezultiralo cipelom tako jedinstvenom da ju je samo Nike mogao napraviti. Svi bi znali da je to Nike dizajn, tako da se logotip marke može izostaviti. Umjesto toga, Huarache je dobio svoj vlastiti prepoznatljivi flaster, koji je stavljen na jezik, dok je Nike marka ostala na potplatu i peti remen. Taj je potez odražavao minimalistički etos koji je Nike pokušavao uvesti u svojim novijim tenisicama. Huarache je to sigurno utjelovio jer je dizajnerska upotreba samo bitnih komponenti smanjila težinu na otprilike 9,5 oz., što ga je učinilo najlakšim trkačem ikad u to vrijeme, i onim koji je bio visina tehnologije izvedbe.
U ovom trenutku, sve je izgledalo tako pozitivno za Nike Air Huarache. To je bilo sve dok uzorci nisu predstavljeni voditeljima trgovina. Na Nikeovo zaprepaštenje, nije bilo dovoljno narudžbi da se opravda njegova proizvodnja, a silueta je gotovo konzervirana. Da nije bilo posebno odvažnog menadžera proizvoda po imenu Tom Hartge koji je naručio 5.000 Huaracha unatoč tome što nije imao odgovarajuću prijavu, cipela možda nikada nije vidjela svjetlo dana. Hartge je otišao na njujorški maraton, savršeno mjesto za predstavljanje novog trkača. Tri dana kasnije, svi su bili prodani. Potražnja je uspostavljena, a menadžeri prodavaonica naručili su 500.000 parova u prvom mjesecu.
Na izlasku 1991. godine, Nike Huarache nije samo izgledao potpuno drugačije od ostalih tenisica ranih 90-ih, već je i unutarnji neopren značio prilagodbu obliku stopala svakog nositelja. To mu je dalo čarapu koja je bila tako jedinstvena da ju je marka lansirala sa sloganom "Jeste li danas zagrlili nogu?", dajući sugestiju podrške, topline i udobnosti. Bila je to kultna linija - linija koja je stekla međunarodni ugled nakon događaja u kojem je sudjelovao atletičar Derek Redmond tijekom Olimpijskih igara u Barceloni 1992. Nakon što je ozlijedio nogu tijekom polufinalne utrke na 400 metara, bio je odlučan završiti utrku. Vidjevši sina kako se bori, Redmondov otac je došao na stazu da mu pomogne. Slučajno je nosio zaštićenu Nikeovu kapu i majicu s velikim sloganom Huarache, nehotice je predstavljajući ogromnoj, globalnoj publici dok je podržavao svog sina na cilju u istinski dirljivom trenutku.
Još jedan sportaš, američki sprinter i osvajač zlatne olimpijske medalje Michael Johnson, dao je cipeli formalniju potporu, pojavljujući se u poznatoj reklami iz 1992. godine koja je dobila Huarache mnogo šire priznanje. Iako je original stigao u tri jeftine boje - Scream Green, Purple Punch i Game Royal - koje su korištene u kasnijim izdanjima, veliki broj različitih verzija dizajna koje su se pojavile tijekom desetljeća pokazuju koliko je postao utjecajan. Tijekom godina, preoblikovan je u cross-trenera i američku nogometnu čizmu, ali jedna od najpoznatijih evolucija revolucionarne Huarache uključivala je njezin prijelaz na košarkaško igralište.
Da bi se postigla ova sportska promjena, Tinker Hatfield je počeo mijenjati prikladnu, laganu građu Huarachea u nešto prikladnije za teren dodajući veću potporu gležnja i dublji srednji potplat. Uz pomoć mladog dizajnera Erica Avara, 1992. je izrađen i pušten u prodaju košarkaški specifični Nike Air Flight Huarache. Njegov uspjeh odmah je zacementiran odobrenjem Michiganovih sveučilišnih senzacija "Fab Five". Kako je sve više NBA igrača počelo prihvaćati model, popularnost je rasla. Međutim, Kobe Bryant je taj koji ga je učvrstio kao ikonski dizajn. Početkom 2000-ih nosio je posebnu flight Huarache u Lakersima u žutoj i ljubičastoj boji koja je obožavatelje preplavila uzbuđenjem. Bryantova svestranost inspirirala je Avara da kreira još jednu varijantu Huarachea koji će postati omiljeni košarkaški trener tijekom noughties-a - Nike Air Zoom Huarache 2k4.
Nike Huarache je hrabra cipela. Bilo je to 1991. godine, a i danas je. Inspirirala ga je čizma za skijanje na vodi koju je izgovarao Sandy Bodecker, a ignorirali su je voditelji dućana. Igrao je na košarkaškim terenima, a nosili su ga slavni igrači. Na kraju je postao omiljeni modni predmet. To je tenisica koja je skoro bila povučena prije nego ju je javnost uopće vidjela. Međutim, nakon što je nadvladao tu početnu poteškoću, izvanredna Huarache nastavila je napredovati.